Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-24, 11:30   #9
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi til sommeren?

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Jeg har reist med Apollo dit ja, var der sommeren 2023. Vi bodde på Isola Verde, et veldig fint hotell. Jeg anbefalte stedet til to kollegaer, og begge dro dit denne sommeren. Den ene bodde på Mikros Paradisos, og den andre på Sivota Retreat - powered by Playitas. Begge var veldig fornøyde. Disse to hotellene ligger nærmere strand og aktiviteter, så jeg ville nok vurdert et av de neste gang. Det er litt avstand til havna og hoveddelen av restaurantene, men vi syntes det var ok å gå litt, og det var lett å ta taxi. Likte området veldig godt, minner en del om Kroatia med tanke på det klare vannet og de grønne fjellene

Jeg ble veldig klar for dette og leste en del anmeldelser. Dessverre står det i en av dem at de ikke har funnet noe glutenfritt i hele Sivota og hatt med alt av brød etc selv. I seg selv ikke et problem, men det kan reflektere den generelle tilgangen, så må tenke litt på det og diskutere med hun som er berørt. Ser veldig fint ut der.

apan er aktiv nå   Svar med sitat