Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-24, 12:38   #34
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det tredje skiftet - hvordan uttaler du det?

Jeg tror jeg sier det på samme måte som det grønne, i motsetning til hva som er logisk. Det er i alle fall slik det lyder inne i hodet mitt når jeg leser det. Tror ikke det er noe jeg har hatt en samtale om, slik at jeg har uttalt det høyt noen gang, men det er logisk at det er et arbeids-/vaktskift ja, og skal uttales deretter. Skal huske på det hvis det engang kommer opp som tema, slik at det er noe det blir naturlig å si høyt.

Bønder vs bønner har jeg kontroll på da, men så er jeg heller ikke fra Bergen, eller andre steder vest for vannskillet.