Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-24, 12:29   #5
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Jeg syntes ikke det er fair, og det er helt greit at vi er uenige i det. Jeg synes ikke det er fair at slottet skal ha mulighet for å forberede seg og det resulterer i at kriminelle flytter for å unndra seg straff og bevis blir ødelagt.

Jeg mener at det er fair at kongehuset får en heads up om at nå skjer det noe som vil føre til et voldsomt medietrykk og ha store konsekvenser for dere, så tenk nøye igjennom hvordan dere vil håndtere det. Måten de håndterte denne muligheten på, derimot, synes jeg det er all grunn til å kritisere. Både denne reaksjonen, og måten de har møtt pressen på, når de i tillegg hadde noen dager på å legge en strategi.

Men det er kanskje greit nok det også, at det inntrykket mange har av kongehuset (det vil si tronen og tronfølgene), som fornuftige, flotte representanter for folket og gode forbilder, ikke er helt sant. Det perfekte glansbildet begynner å slå sprekker, og det er helt greit at vi får se at de kongelige faktisk bare er folk de også, og at å dyrke dem nærmest som helgener er helt tullete. Når det kommer til stykket er de seg selv nærmest, de også.

Sist redigert av My : 31-10-24 kl 12:34.
My er ikke aktiv   Svar med sitat