Tråd: 1984
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-24, 17:08   #14
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1984

Jeg begynte på denne podkasten, men ble så skrekkelig irritert på den mannlige deltageren at jeg måtte rage-quitte midt i tredje episode.

Men jeg fikk lyst til å lese 1984 om igjen, da, det er jo noe. Snakket nylig om den på jobben i forbindelse med Brave New World (det er to romaner som betyr mye for meg og som jeg har hatt i bakhodet i godt over førti år), som jeg nettopp redigerte ny artikkel om til leksikonet. Det er vanskelig å tenke seg to dystopier som er mer relevante.

Kan ellers anbefale Foreldreportalens helt egne klassikerlesesirkeldiskusjon om 1984.