Tråd: Drakt
Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-07, 21:55   #3
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Drakt

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Der setter jeg aldri mer mine bein etter at de bad meg om å parkere vogna utenfor så jeg ikke skulle trille borti noen av de eksklusive klærne (som jeg til dels synes er fryktelig overpynta og dillete).

Huff da Det hørtes ikke noe særlig ut, og for øvrig er Gunerius antatt det siste kjøpesenteret i Oslo hvor jeg ville satt fra meg vogna utenfor en butikk. Kanskje med unntak av Oslo City.

Jeg er enig i at en del av det de har er spesielt og overpynta. Jeg har bare handlet noen kjoler der, men jeg kjenner flere som handler omtrent alle sine klær der, nettopp fordi de har mye pent for de som bruker 44.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat