Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-24, 18:01   #32
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til svigerinne, 50 år

Jeg fylte 50 for 2 år siden og ønsket meg utelukkende tid.
Jeg har skuffer og skap fulle av ting og tang, så de siste årene har jeg ønsket meg forbruksvarer og tid.

Jeg fikk mye tid til bursdagen min så jeg feiret store deler av 2022 og ut i 2023.

Alt fra museums besøk, spa, Afternoon tea, middager (både hjemme hos folk og ute på restaurant), teater, konserter, kino, standup. Og de som ga gavene tilbrakte tiden med meg. Utrolig hyggelig. Mange av mine venner er født i samme årskull så vi slo i sammen bursdagene våre og dro på utenlandstur.

Enste som insisterte på å gi meg et fysisk gave var mannen og av han fikk jeg en klokke som jeg har ønsket meg lenge.

Jeg hadde bursdag i går og vi var ute og spiste, mann og barn, uten mobiler ved bordet.