Sv: Hva koster en fest?
Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.
Bare slenger inn at mat levert i bakker ofte krever en god del anretning og ordning både før festen og underveis, sånn med tanke på redusert kapasitet. Da kan det være lurt å hyre inn kjøkkenhjelp. Det kan det kanskje være uansett når det er såpass mange gjester, litt avhengig av hvor hjelpsom og selskapsdreven gjengen som kommer er. Smidig logistikk gjør alt så mye hyggeligere både for gjester og vertskap.
Enig i at logistikken bør være smidig. Men jeg tror ikke jeg tenker at vi skal ha kjøkkenhjelp, da blir det litt mer «ordentlig selskap» enn jeg ser for meg. Jeg vil ha en avslappet fest. Jeg har vært på mange fester der maten har blitt levert, og det er bare blitt plassert på noen bord i en ende av lokalet. Jeg tror det skal gå fint.
Og så ble jeg sittende her og tenke at hvis vi inviterer folk fra fjern og nær, så kan jeg jo håpe at det er mange som tenker som dere og tar med egen vin?
Jeg lot mannen lese tråden nå, og han nevner at han har en kompis som brygger godt øl. Vi kan høre om han kunne gjort det til oss. 
|