Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-24, 08:44   #4
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva følte du da ...?

Viss jeg selv er trygg i relasjonen kan jeg godt greie å reagerer på følelsen, ikke på utrykket. Jeg har et barn som er ekstrem i så måte og vi har gått mange runder med lærere, instruktører, slekt og venner om det. Når man ser ut som en voksen mann og viser frykt og utrygghet med ekstrem språkbruk og oppførsel krever det en del av omgivelsene. Det gjør at jeg også selv er blitt mye flinkere til å skille følelse fra utrykk.
Både for egen del (nå er jeg lei meg, vis _det_ ikke sinne) og blitt rausere med andre.
Frykt, redsel, og sorg er følelser som ofte kommer ut som sinne.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat