Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-24, 18:58   #17
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva koster en fest?

Dette er sikkert stedavhengig. Men her vi bor hadde jeg nok måtte ut med alt fra 2-7000 for lokalet, der enkelt grendehus er billigere enn mer sentrale selskapslokaler. Ett døgn er billigere enn hel helg, osv. Tapas, buffet, koldtbord har jeg sett starte på kanskje 350-400 per person, noen steder har spekemat noe rimeligere. Gryterett er også noe mange tilbyr. Jeg hadde nok regnet med å ut med rundt 20 000 for et slikt lag. (Å ha så mange hjemme og å lage all maten hadde utgått med høye kneløft for min del, men det er jo mange flinke folk som får det til. )

En kan fint få alt dyrere herover enn jeg skisserer og - vi har et selskapslokale i nabolaget som koster 18 000 eller noe å leie en helg. Men der er det et fantastisk uteområde "på kjøpet".

Sist redigert av Bokormen : 25-09-24 kl 19:08.
Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat