Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-24, 13:01   #13
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2024

Har ikke lagt noe særlig med planer enda, jeg vet bare at vi skal feire hjemme. Vet ikke om vi får besøk av noen som skal feire sammen med oss, eller om det bare blir oss fem. Jeg skulle egentlig ønske vi kunne være hjemme hele juleferien, men familien vil nok kreve å dra til svigers i romjula og nyttårshelga. Tror yngstejenta allerede har lagt planer for nyttårsaften med kusine og deres felles venninne. Men det blir koselig det også, det er jo tross alt tradisjon. Jeg har ikke kjøpt noen gaver enda, kun en kalendergave til jentungen.

Helga i midten av desember skal jeg til min mor og feire bursdagen hennes (bursdag 13. des) sammen med søstrene mine (bare oss søstrene altså, uten menn eller barn), slik vi har hatt som tradisjon i flere år. Det bruker å være veldig koselig, og et av høydepunktene i forbindelse med jul/førjul. Da har vi rakfisk med tradisjonelt tilbehør fredag kveld, også har vi ordentlig julebord lørdag, med ribbe og alt tilbehør, øl og akevitt, og da stæsjer og doller vi oss skikkelig opp, skravler og koser oss. Søndag før vi drar spiser vi lunsj/brunsj, med kald ribbe i lefse, og annet godt. I fjor var forresten også faren vår med på lørdagen (han og min mor har vært skilt i over 30 år, men er fortsatt venner). Den helga bytter vi også gaver, så det er deadline for å være ferdig med gavene til min side av familien. Det er egentlig veldig greit.

Sist redigert av My : 24-09-24 kl 16:15.
My er aktiv nå   Svar med sitat