Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-24, 10:12   #5
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg med å finne mitt nye favorittskjerf?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hm. Tror du hadde likt mitt skjerf da. Det er rutete i blåtoner og ligner veidig på det du linket til. Og i 100% lammeull. Men ikke søren om jeg husker hvor det ble kjøpt… Ksn sjekke merke når jeg kommer hjem.

Opprinnelig lagt inn av Nada, her.

Kashmina sine ser myke og deilige ut, dog ikke med ruter.

Ja, de ser deilige ut, men jeg et jeg har fått i gave som ligner litt. Føler at det er litt vel digert og mykt, og jeg synes det er best egnet til å bruke som et sjal til å slenge over skuldrene inne eller på terrassen, om det er kjølig. Jeg får det ikke til å se fint ut som skjerf.

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Har du sett disse? Vet ikke noe om kvaliteten.
https://www.rosenvinge.no/categories/ullskjerf

Ja, de ser aktuelle ut, men kanskje litt kjedelige fargekombinasjoner på de i ruter ... :vanskelig: