Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-24, 14:02   #5
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor kan jeg få en vurdering av frisør-arbeid?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Ja, hvis jeg bestemmer meg for å klage så er det nok en god ide å kontakte daglig leder.

Men for vurderingen av håndverket, kan jeg stikke innom en tilfeldig frisørsalong, liksom?

Vet ikke. Er det eventuelt for å ha et argument i ermet hvis du skal kontakte stedet du fikk behandlingen? Vil tro at uansett så er det jo stedet der du fikk behandlingen som må ta en egen avgjørelse, og da er jeg usikker på hvor mye en tilfeldig annen frisør mener har av betydning.

Jeg tror uansett du vil bli møtt på en god måte hos Nikita, tror de har det veldig innprentet at kunden skal være fornøyd. Hvis det hadde vært meg hadde jeg prøvd å ikke fokusere så mye på at jeg eventuelt "klaget", for din egen del liksom, målet både de og du har er at du skal være fornøyd. De kommer sikkert til å avtale at du kommer til salongen du fikk behandlingen i hvis du kontakter de. Du skriver jo på en veldig diplomatisk måte om det her, sikker kan man vel aldri være men som sagt, mitt inntrykk er at I den kjeden er de opptatt av at kunden skal være fornøyd.

Dette har de opplevd i en eller annen form før, det overrasker meg om de går inn for å krangle når du tar kontakt.

Sist redigert av Ine : 07-09-24 kl 14:07.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat