Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-24, 12:41   #1
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Hvor kan jeg få en vurdering av frisør-arbeid?

Jeg skulle gjerne hatt en vurdering av om frisørjobben gjort på håret mitt i går er innafor faglig sett. Selv syns jeg fargen er veldig flekkete og rar. Jeg er klar over at jeg kan gå tilbake til frisørsalongen og klage/spørre, men jeg skulle veldig gjerne visst om jeg har noe å klage på først. Litt konfliktsky er man jo.

Bakgrunn: Jeg bestilte en kampanjepakke hos Nikita og fikk stripet og bleket håret hos en tildelt frisør. Da jeg betalte fikk jeg vite at hun som hadde gjort jobben bare var lærling. Jeg betalte også lærlingepris, så kan ikke klage på det, men jeg er veldig usikker på om resultatet er så bra som det burde være. Og jeg har ikke på noe tidspunkt blitt spurt om det er ok for meg å gå til en lærling, noe jeg syns er veldig pussig.

Jeg er på leit etter ny frisør, og har ikke overflod av penger, så derfor valgte jeg å hoppe på dette tilbudet. Angrer nå..

Timar er aktiv nå   Svar med sitat