Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-24, 22:40   #26
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vintersykling i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Ja. Det er et strekke her (ned mot Sinsen/Muselunden for de som er kjent), der man får ganske bra fart om man ikke bremser. Jeg tør ikke sykle i mer enn ca 45 km/h, men blir hver dag forbikjørt av folk på sykkel, rulleski og (ulovlige, sikkert) el-sparkesykler. Jeg trodde sykkelcomputeren min var feil, men klokka mi er enig i fartsmålingen.

Jeg sykler opp når jeg skal på jobb. Det er høy fart, alt som kan rulle, har sett uten hjelm, forbikjøringer, og i dag en som kom i høy hastighet i bakken parallelt, jeg trodde det skulle smelle. I stormen fredag valgte jeg sykkelveien langs t-banen Risløkka. Tar ikke de bakkene i dårlig sikt og med våte dekk og bremser. Selv jeg er over 45 km/t fra Årvoll skole og ned på en god dag med lite folk.