Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-24, 08:00   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt favorittsmykke?

Jeg bruker ikke mye smykker, men jeg har to halssmykker som jeg liker å bruke, begge i ekte gull. Det første (med to loddrette "pinner") fikk jeg i eksamensgave fra familien da jeg var ferdig med hovedfag. Det andre, med perle i midten, har jeg arvet etter min mormor. Hun hadde det alltid på seg, og det minner meg veldig om henne, og i tillegg synes jeg det er veldig fint.

Jeg har alltid på meg ett av dem, men det skifter litt hvilket av dem jeg bruker. Akkurat nå bruker jeg det første, og har gjort det en stund.

Ringer bruker jeg aldri, og til vanlig har jeg noen veldig små, enkle gullbelagte øredobber som jeg fikk i julegave fra en av døtrene mine. Når jeg pynter meg varierer det mer hva jeg bruker av smykker, det avhenger veldig av hva jeg har på meg.

Sist redigert av My : 23-08-24 kl 09:53.
My er ikke aktiv   Svar med sitat