Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-24, 09:19   #52
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?

Jeg mener den BMW-en vi prøvde nå i august også hadde stort baksete, større enn den Audien vi ende opp med (Q6) (pga et enormt bra tilbud fra Audi Norge akkurat nå), og mulig også større enn den digre Mercen vi testet, men der husker jeg ikke baksetet, for all bilprøvingen gikk i surr for meg, og alle var flotte, og for meg, nesten identiske biler. Ang BMW så sa jeg "oi, her var det godt plass bak!" Og i neste setning, "men vi har jo voksne barn som nesten aldri er på tur med oss mer". Men jeg kan ikke husker hvordan midtsetet var formet. Jeg bare husker setehøyde og veldig god benplass. Teit om en så dyr bil ikke klarer å ha tre skikkelige seter. Det er jo mange som har tre barn!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat