Sv: Finnes det en liten, kompakt, 4-hjulsdrevet elbil/ladbar suv?
Idid buzz er en sånn svæææææær bil som de virkelig, virkelig burde klart å putte inn en skikkelig andre rad i (jeg trenger ikke 7 seter engang, det er bonus. Men jeg trenger en skikkelig plass til jenta i midten)
Den har bredere plass til henne da, men fortsatt, to formede seter på sidene, også en flat, helt flat rygg og helt flat sete, til den i midten. Har ikke vært og tatt på den, på de fleste biler er den rimelig hard i tillegg.
(I tillegg er ikke mannen helt forelska i appen til vw, så han er ikke helt sikker på om vi faktisk skal bytte smaxen i en id-storebror. Vi trenger ikke så stor bil som buzz heller. Id4 hadde vært stor nok sånn egentlig siden 7bseter ikke er et must. Men den tredje ungen....
Jaja, nå vil den eldste ta lappen med manuell, så da er det jo greit å beholde denne bilen så lenge som mulig. Vi beholder den vel uansett kl eu kontrollen blir for dyr, med mindre den perfekte bil dukker opp.
(Så, jan 25 eller jan 27?)
Men for det tråden egentlig handler om er i alle fall buzz ikke en snerten, kompakt liten sak. Men jeg tror den kommer med 4 hjula trekk nå ?