Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-24, 15:26   #10
Høns
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2009
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken bag/sekk til vgs (gutt)

Opprinnelig lagt inn av My, her.

To av mine (gutt og jente) har også DB, og det er veldig mange som har dem. Men de har jo vært veldig populære i noen år nå, og som Tjorven sier var de vel sett på som litt sossete i starten, før "alle" hadde dem, og kan sikkert ha blitt en Kähler-vase i enkelte kretser. Mine kunne ikke brydd seg mindre, men det kommer an på hvilken type ungdommen er, og hvordan miljøet på skolen er. Men uansett hvor utdaterte de måtte begynne å bli, så har jeg ikke lagt merke til noen nye trender som peker seg ut som klare erstattere for disse, tror de er ganske dominerende fortsatt. Men det kan jo være bare meg som ikke følger med, guttungen er ikke veldig opptatt av sånt, og det går gjerne litt tid før han kommer etter og vil ha det de andre har.

Jeg brukte faktisk Kahler-vase analogien til poden for noen dager siden da det sammenfalt med at jeg fant en Kahlervase i en kasse fra loftet. Han er en som nok var i markedet for DB (og Amundsen-bag) for en stund siden. Jeg tenker derfor det er dumt å kjøpe en av de nå, men vi (han) ser heller ingen klar etterfølger. Skal prøve å få han til å vente.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat