Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-24, 12:56   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bag/sekk til vgs (gutt)

Mitt svar på slike spørsmål er alltid at dette vil avhenge veldig av både personlighet og skolemiljø.

Mange vil i slike tråder svare at han ønsker seg en DB (DoucheBag). Og for mange vil det være helt, helt riktig.

Men begge mine unger har uttalt at de heller bruker en plastpose enn en sånn sekk. For noen sender den ut "signaler". En gang i tiden var den regnet som ganske sossete. Nå er den slik allemannseie at det ikke er riktig lenger, men det er allikevel nok til at mine ikke vil ha sånn sekk.

Snuppa brukte Fjällräven det første året på vgs, og de siste årene har hun brukt en ganske liten veske. Hun gjør alt skolearbeidet på skolen, og frakter derfor veldig lite mellom hjem og skole. Knerten har en helt vanlig sekk fra Beckman.

I Oslo er det ganske stor variasjon mellom skolene og hva som regnes som trendy/kult/stilig. Men jeg husker ikke hvor du bor. Det kan være en idé å la ham starte på skolen først, og så kjøpe sekk når han har fått kjent litt på det.