Sv: Gruffetråd #19
Jeg har også bare noe små fondssummer stående i sbanken, og de bare står der inntil videre, det er bare småpenger uansett.
Mitt mandagsgruff er nettopp det. MANDAG. Ferien er over, og jeg er på jobb. Og har vært på jobb i to timer, kjenner nå at jeg glemte t jeg skulle spise frokost da jeg kom, helt ute av alle rutiner, og enda 52 uleste emailer i innboksen min (og 30 i min andel av en delt innboks) så jeg er et god stykke fra ajour etter ferien enda, og derved slett ikke igang med det som egentlig skal gjøres denne uka, hvor jeg er vikar på en haug kunder i tillegg til mine egne. Og tror ikke jeg jomme meg ajour før dagen er omme egentlig, men vi får se.
Jobber meg gjennom det sak for sak, men jeg er sulten, og dessuten trøtt. Inntil i går er det jo i disse tider jeg har begynt å tenke på å dra meg ut av senga fe fleste dagene de siste 4 ukene.
Så skal jeg til og med holde ut her til klokka er fire. Og akkurat nå har jeg visstnok rota meg til å ha tre ulike saker åpne og fikk alarm-påminnelse på mobilen om en fjerde, så her er det bare å trekke pusten og lukke en etter en. Men litt mat først kanskje, så roter jeg ikke meg til å åpne enda en ny