Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-24, 17:29   #17
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

I går: Regjeringen instruerte UDI i saken om de ti medisinstudentene som var nektet innreise til Norge. Sånn skal det gjøres når forvaltningen driter på draget. ( Unnskyld språkbruken).

Men er det riktig at forvaltningen i dette tilfellet "driter på draget"? Korriger meg gjerne om jeg tar feil, men hvis det er slik at en forutsetning for å kunne fullføre utdanningen i Norge er at man reiser tilbake til Gaza etterpå og UDI har sterke grunner til å tro at studentene det er snakk om ikke kommer til å reise tilbake, så har UDI kun fulgt instruksene som de har fått til punkt og prikke. Da er det i tilfelle noe galt med instruksene, ikke noe galt med forvaltningen.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv