Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-24, 17:10   #43
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: OL i Paris 2024

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg anbefaler virkelig å titte innom feltrittet altså! Helt vanvittige hinder, og når man vet at hestene ikke har hatt noen «prøverunde», men bare hopper hva nå enn som kommer foran dem så er det vilt imponerende.

Og så er det i Versailles! Utrolig vakre omgivelser!

Ikke minst litt gøy når rytterne faller av i vannhinderne.

Dessuten er en hel del av rytterne på alder med en gjennomsnittlig FP-er, og det gir jo en viss følelse av innsikt i hvor slitne de må føle seg etterpå.

Og menn og kvinner, hopper, hingster og vallaker i samme heat!

Fikk med meg deler av dressurdelen i går, men i dag var jeg opptatt med egen hest og fikk ikke sett. Hørte rykter om en som stod over, og en hest med blod i munnen? Håper de ikke kjører hestene for hardt. Spent på når de to norske damene skal i ilden!