Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-24, 20:05   #10
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skolesekk til ungdomsskolen?

Hun sier hun ikke vet. Men tanken på å starte skolen med en gamle sekken liker hun ikke. Hun har hatt ønske om ny sekk siden kusina som går i samme klasse fikk en db til 7. Trinn.

Høre på meg gjør hun neppe, da kunne hun brukt den samme neida, jeg har sagt hun skal få ny, hun må bare bestemme seg for hva hun vil

Men hun har litt vanskelig for å bestemme seg og veldig vanskelig for å stå for dyre ønsker, og mor sitt eneste ønske er å få dette ordnet.

Storebror begynner på vgs. Er det opp til ham fortsetter han bare med samme sekken (det gjorde han da han begynte i 8. Men glidelåset gikk i stykker så det ble ny sekk i september) men på hans vgs, akademiet, så får de dekk mener jeg de sa på info-kvelden.

Så inntil han kommer med ønske om noe nyere så kjøper jeg ikke sekk til ham. Det ønsket kommer trolig ikke så lenge han har en som fungerer. Med mindre han endelig begynner på påvirkes litt mer av jevnaldrende snart. Mote og sånt har han bare null interesse for.