Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-24, 09:29   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til frisk og lett parfyme/edt

Jeg er ikke noe parfymemenneske. Jeg kjenner ikke lukten av min egen parfyme heller, så det er liksom ingen vits. Jeg har brukt Daisy fra Marc Jacobs i «hundre» år, faktisk 11, for å være presis, mannen min kjøpte den i 2013 og jeg har bare fortsatt å bruke den fordi den lukter veldig godt.

Ei venninne, som dufter fantastisk, sier at hun bruker en sånn molekyl-parfyme som ikke lukter noe før den reagerer med huden og at duften derfor er individuell. Kunne tenke meg å teste, men tenk hvis den ikke lukter godt på meg da?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat