Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-24, 18:39   #730
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Som pøblis skriver over er visstnok monogrammet på flaskene dekket over med et svart klistremerke, men prinsessetittelen er fortsatt synlig..

Det virker som det er noen i den kjeden som har litt tungt for det? Eller at de liker/utnytter oppmerksomheten?

Jeg har også denne tanken; hvis dette var super-viktig for feks kongen Eller dronningen, da hadde det vel ikke gått så langt som det har gjort nå? Er ikke dette det 7. Eller 8. bruddet på at hun ikke skal bruke tittelen i markedsføring?

Nå var det vel neste batch som ikke skulle ha monogram og tittel, mens den første kan selges ut? Salget var bare stanset midlertidig mens polet sjekket for mulig brudd på alkoholreklameloven. Når det var avklart kan den selges igjen, og de har sikkert blitt enige om at det holder å dekke over monogrammet med et klistremerke. Det med bruk av tittel og monogram er jo privatrettslige forhold, mellom Märtha og kongehuset, og om hva de blir enige om seg i mellom er jo deres sak. Den neste batchen som lages vil vel ha andre etiketter går jeg ut fra.

Og selvsagt vil Durek ha rett på helsehjelp i Norge når han har oppholdstillatelse, på lik linje med alle andre innvandrere. Noe annet skulle virkelig tatt seg ut.

Jeg er ellers veldig enig med Tallulah her, og tenker det går an å ha litt gangsyn også, selv om man ikke liker dama. De er jo tross alt familie.