Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-24, 11:41   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Singelliv og dobbeltseng

Jeg skal kjøpe meg ny seng (kontinentalseng), og er veldig usikker på størrelsen jeg skal velge.

Jeg sover stort sett alene, og har i dag 180 cm bred seng. Soverommet er ganske stort, så det er ikke en faktor i valget. Men nå lurer jeg altså på om det er digg å ha en litt mindre seng, 150 eller 160 cm. Lettere å re opp litt kult, ser jeg for meg. (Jeg har alltid drømt om å få til hotellseng-look ) Og kanskje også koseligere å sove i?

Hva tenker dere andre om størrelse, som ikke bor med en partner? Er det uansett mest behagelig å ha så stor seng som mulig? Er det mer kurant med 150 cm enn 160 cm ifht lakenstørrelser osv? Andre ting?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat