Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-24, 07:44   #23
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Roadtrip i Europa - dos and donts

Ikke minst er kjøleboks viktig for å frakte med seg gode oster trygt hjem. Vi pleier å kjøre til England, og kjøleboksen gjør at vi kan smøre oss en god frokost som vi spiser i fergekøer slik ar vi slipper kjøpe dyr og dårlig frokost om bord.

Smør deg med tålmodighet. Det er ofte veiarbeid langs autobanen om sommeren. Følg godt med skilting lang autobanen. Ta gjerne bilde og så prøv å finne ut hva som står. For et par år siden opplevde vi veldig lang kø et sted, og det var bare et elektronisk skilt kort tid før som sa noe om det. Google Maps hadde ikke fått det med seg. Jeg kan ikke mye tysk, så hadde jeg tatt bilde hadde jeg klart å Google meg frem til infoen.

Angående det med kort, er det kredittkort som pleier ikke å fungere i dagligvarebutikker, så det er viktig å ha nok sedler. Og færre it på bygds snakker engelsk enn man skulle tro.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat