Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-24, 21:25   #859
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

er tråden død?

Har lett etter den - for jeg blir GAL!!

Hva har skjedd med sitt og sine? De tok med barna deres, leser jeg. Hvilke barn tok de med? Sine egne? eller noen andres? I det ene tilfellet tok de med seg barna sine - i det andre tok de med barna deres. De tok med barna sine på hytta. Noen kidnappet barna deres på veien.

Kan noen gramatikkyndige please fortelle meg hva som skjer med dette?

Mannen min tar med bilen sin - ikke bilen hans - når han drar på hytta i morgen.

Mvh Pøblis 178 år

Håhå, dette kunne jeg skrevet mye om etter å ha sensurert norskeksamen. Selv de med best språk skriver typisk «bedriften skriver på nettsiden deres at …».

Dette skyldes engelsk, hvor dette skillet ikke finnes. Og sitt/sin/sine forsvinner nok fra norsk, tipper jeg.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat