Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-24, 19:25   #25
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Avsporing: men jeg vet at det ble gjort på en skole i hjembygda mi (kanskje ikke Åndenes makt da, men ett eller annet grep ble i alle fall tatt for å drive spøkelser ut av skolen, tror kanskje en prest ble hyret inn). Til alt overmål er dette skolen som min far engang jobbet på, og jeg ler høyt bare av å forestille meg hans reaksjon dersom det hadde foregått mens hans jobbet der. Han er den siste jeg kan forestille meg bli med på noe sånt. Heldigvis skjedde det lenge etter at han sluttet.

Var det den skolen det ble laget en podcastepisode om? En gang hørte jeg en slik historie om enten en skole eller en barnehage hvor de hadde fordrevet ånder. Men det kunne fortsatt knake i veggene enda.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat