Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-24, 16:30   #14
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Er dette særegent for nordmenn?

Nei, sikkert ikke. Men siden det nå er nordmenn jeg for det aller meste er i i befatning med, er det dem jeg kan uttale meg mest skråsikkert om. Min erfaring med (sørstats-)amerikanere er at de, og mange andre, er mye mer vokale enn nordmenn, og syns det er mindre problematisk å si i fra om slikt.

Og det er jo en utbredt fordom om nordmenn, at vi er slik. Jeg syns også at vi er et ganske fordomsfullt folk, med strenge rammer for hva slags oppførsel som er akseptabelt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat