Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-24, 18:28   #31
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole, skjørt, shorts?

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Denne har jeg vært veldig fornøyd med! https://www.frokendianassalonger.no/...a-shorts-black

+ 1 på denne. Jeg har kjøpt i en knæsj farge, og det tar i hvert fall min egen oppmerksomhet fra dustete komplekser for bulkete lår og klumpeknær.

Den går høyt opp i livet, tillater en generøs runding ut av rumpe vs midje, og er løs i lårene. Og har et ganske fast, godt stoff som er flatterende.

Dyr, men man kan ha den på listen og vente på salg eller tise-kupp?

(Også + 1 på dårlig erfaring med kjole pluss medisinske ting. På en av de ørten mammografiene, som var ganske kjipe opplevelser, så kjørte jeg min vanlige mestringsstrategi for kjipe ting: skikkelig fine klær i knaske farger. Knallgrønn kjole. Føltes ikke like fjongt da jeg stod, lenge, med bar overkropp, puppen i klem og svart hold-in strømpis.