Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-24, 11:41   #632
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.776
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #17

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Fjeset til niesa mi, da jeg, tanta med mye pupp, både forsto problemet med at utrigninger ofte ser uanstendig dype ut når man er rikt "begavet" på området. OG at jeg kom med bedre løsninger på problemet enn sikkerhetsnålen hun strevde med på 17. mai, som bare spratt opp og var til plag. Jeg reiste innom, og ga henne en håndfull små, søte pyntenåler som er ment å brukes til å lukke utrigningene litt høyere opp. Og det er sjelden jeg har sett et så fornøyd og overrasket fjes. Litt sånn jentefellesskap på tvers av generasjoner er ganske fint.

Sikkert omtrent som fjeset til min bonusniese, med stort, krøllete hår, etter at hennes (skallede) far hadde tvingt henne til å føne håret helt tørt for at hun skulle få bli med til byen (pga et tosifret antall minusgrader), og min søster, med tilsvarende hår, kom trekkende med store mengder anti-frizz-oljer og kremer og begynte å smøre det inn i håret hennes.

Forståelsesfulle tanter/bonustanter kan være gull verdt av og til.

Jeg er ellers litt glad for at det regner i dag, så roer det seg kanskje litt med den ekstreme pollenspredningen som har vært de siste dagene. Til og med jeg som ikke er allergiker begynner å synes det er plagsomt, med det fine støvet som legger seg som et tynt lag overalt. Selv om det selvsagt bare er en bagatell, sammenlignet med alle som sliter med å komme seg gjennom dagene.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 19-05-24 kl 12:07.
My er ikke aktiv   Svar med sitat