Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-24, 17:22   #103
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere planer på 17. mai?

Jeg sov ikke et sekund natten før 17.mai. Et resultat av en vanvittig travel kveld på jobb og litt å henge fingrene i hjemme etterpå...så da får ikke denne dama sove.

Men vi dro ut å så gutta i toget, korpset til D vant "beste korps" i barnetoget, det var stas! Etterpå hentet vi gutta pg dro hjem til oss og spiste god lunch. Min mor var med.
Da poden skulle gå i folketoget med korpset, måtte jeg bakke ut. Jeg var helt svimmel av trøtthet. Så mens mann og sønn så på andre sønn i toget, lå jeg og slappet av en times tid.
Vi fikk besøk av et vennepar og deres sønn som fylte 16 år i går...så da grillet vi og etterpå spiste kake.
Vi ble sittende ute på verandaen til klokken var over halv tolv på natta. Helt magisk!!
Så denne 17.mai'en var en av de beste!