Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-24, 14:38   #59
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.217
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Airfryer - har du en? hva bruker du den til? Trenger jeg en slik?

Dagen etter mitt impulskjøp valgte stekeovnen å innlede en sakte død.
Den varmer opp til 80-90 grader på stek/varmluft, og grillelementet funker.
Jeg har bestilt ny ovn med 3-4 ukers leveringstid, så den neste måneden skal vi altså greie oss med en Airfryer og en halvdød stekeovn.

Airfryer så langt;
Jeg er veldig glad jeg kjøpte denne typen, og ikke en sånn med skuff, dette gir gode muligheter for tilberedning og holde varmt ting som trenger ulik varme.

Jeg elsker at den er så effektiv, umiddelbar oppvarming og steking går kjapt.

Første forsøk med søt gjærbakst var nitrist.

Steking uten papir blir litt trist og smakløst, altså å steke i eget fett gjør noe bra for maten.
Jeg lagde Crispy Kylling uten å legge i papir, den ble juicy og sprø, men litt trist i smaken i crispen.

Ostesmørbrød tar 3 min, og blir veldig bra

Kyllingvinger stekt i papir ble veldig bra

Burger, njæh,- den fortjener stekepanne.

Asparges med spekeskinke- Veldig bra

Kyllingspyd - Ga de en lett svisj på panna og ettersteke i fryer, det ble bra.

I dag lurer jeg på å montere rottiseriet og steke påmmfri i.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat