Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-24, 09:00   #18
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.517
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plutseleg parsellhage!

Tusen takk for alle tilbod om frø! Eg ser det skal vere salg i min skolehage på torsdag om ei veke, så eg ser kva eg får tak i av stiklinger og sånn frå naboar då, og så tar eg det litt derifrå. Eg ser at kapasiteten min er litt redusert nå, så eg må legge lista deretter.

Eg tenker eg byrjer med å gjere klar ein flekk og setter løkplanter og potet, så utvidar eg med meir av det eg får tak i etter kvart. Bønner og erteplanter høyrest ut som ein god plan. Det er sånn eg et ein del av og.

Neste sesong kan planleggjast betre, både med tanke på at eg er heime deler av sommaren og kan bedrive vatning og forkultivering på våren.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat