Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-24, 11:14   #7
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke solkremer går man for?

Jeg får soleksem med store væskefylte blemmer på armene, og for meg er det per nå kun Piz Buin Allergy (faktor 30/50) som hjelper - og da kjenner jeg at jeg ikke bryr meg så veldig om hva den inneholder. (Bruker også stort sett langermet skjorte, men vil jo gjerne ha litt sol på kroppen også da, så da har jeg sånne lange ermer som jeg trer på meg)

Jeg pleide lese tester og også ta det som ble anbefalt på apoteket, frem til de altså ikke hjalp mot soleksemet mitt. Har brukt en del tusenlapper på å teste.