Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-24, 16:10   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ESC og Israel?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg har fulgt med på dette de siste døgnene, og synes Dagen-redaktøren er helt fullstendig på viddene - han sendte 20 stemmer til Israel for å støtte dem i den pågående Gaza-konflikten (eller massakren, alt ettersom hvordan man ser det) og kona gode det samme. I følge twitter/X mobiliserer Israelvennene i kristenkonservativ-Norge stort, det samme gjør deler av FrP.

Jeg tenker at det hjelper lite med noe sporadiske stemmer hot og dit hvis Israels venner og diverse trollfabrikker kjører aksjon for dette. I kommentarfeltet under en artikkel i NYTimes om dette, mobiliseres det for at amerkanere skal laste ned esc-appen og stemme pop Israel. de sier at hele verden kan stemme - jeg har ikke sjekket om det er sant.

Jeg gruer meg til i kveld - dette kan ende stygt. Og hvis Israel vinner, tenker jeg det må bli takk og farvel til ESC. Vi kan for søren ikke ha schlagerfest i Israel neste år.

jeg leste akkurat denne kommentaren, og den mener det samme som deg. Huff!!!
https://www.dagbladet.no/meninger/fo...box=1715435798

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat