Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-24, 13:14   #20
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.061
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vet du mye om naboene dine?

Jeg har hatt en nabo som døde og først ble finnet tre måneder senere. På grunn av lukt. MEN; det skjedde etter at jeg hadde flyttet derfra. Jeg kjente at det traff meg veldig, for hvis jeg fortsatt hadde bodd der, så tror jeg at jeg ville merket det før. Jeg er ekstrovert og en pratmaker. Naboen var en god, gammeldags fyllik, men han var alltid blid og pratsom med meg. Og veldig ofte banket han på og ba om å få overta avisa mi eller bare småprate litt. Hvis det hadde vært flere uker uten kontakt, så er jeg ganske sikkert på at det hadde ringt noen alarmbjeller.

Nå bor jeg i rekkehus og har mye kontakt med alle naboer på rekka vår.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat