Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-24, 13:01   #19
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.307
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vet du mye om naboene dine?

Jeg bor i en enebolig i en liten blindvei, men det er ganske sosialt her, vi har ulike treff et par ganger i året. Jeg kjenner alle relativt godt, unntatt de som akkurat byttet eiere. Nærmeste nabo er en eldre dame som bor alene. Når det var glatt og mye snø i vinter gikk vi innom med litt kake, hovedsakelig for å sjekke at alt stod bra til. Hun har sønner, men de kommer ikke så ofte innom.

Jeg ville oppdaget om noen var usynlige over lang tid, men bare nærmeste nabo jeg ville reagert på, ettersom de bor familier i alle de andre.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror

Sist redigert av meisje : 28-04-24 kl 15:34.
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat