Tråd: Kreta i juli?
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-24, 14:22   #6
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.928
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kreta i juli?

Jeg elsker Kreta i juli og har vært der flere ganger tidligere på denne tiden, men er glad i sol og varme.

Men om dere skal til Kreta med ungdommer så er det flott på nærmeste stranda til Chania by. Mannen og jeg bodde der ca. midt på stranden for et par år siden, og ble veldig overrasket. Er noen gode restauranter også der, men det fineste er at det er gangavstand inn til Chania gamlebyen med alt utvalget av butikker og restauranter. Og den stranda er kjempeflott. Mye finere strand enn i Agia Marina eller Platanias. Nå bodde vi på et hotell som var uten basseng, men trengte bare krysse ei lita gate før vi var på stranda. Men i enden av denne strand lengst bort fra Chania by så ligger det noen hoteller med basseng også. Hadde vennepar som var veldig fonøyd der i fjor.

Vi bodde på Danaos Hotel når vi var der, og var veldig fornøyd selv om det ikke er mange fasiliteter på hotellet. Vi hadde balkong litt høyt opp så vi så ikke veien. Men det er en gate uten så veldig mye trafikk. Kun lokalt til hoteller/butikker og enveiskjørt. Der ser du på hvor på kartet det ligger så skjønner du hvem strand jeg mener i forhold til Chania by. Det finnes hoteller med basseng der også litt lenger bort på stranden. Nea Chora heter stranden. Har vært der tidligere også, men da på dagstur. For er mye finere strand der enn bortover hele veien mot Platanias.De hotellene på enden av stranda har ikke veien foran stranda.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat