Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-24, 17:05   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serie å se etter Anne med E

Ser at amerikanerne mener man bør være 16 for å se The Florida Project, mens nordmenn syns det holder med ni. Men grunnen til det er at det er skildring av ustabile voksne, og jeg husker det som en film jeg syns var nydelig filmet og med mye kjærlighet, men som jeg hadde konstant vondt i magen gjennom.

His dark materials har jo en veldig fin, kvinnelig hovedrolle!

Jeg har ikke sett nye Ronja, men jeg hørte på Morgenbladets podkast om den, som i og for seg var positive, men mente at en del av lagene fra den originale filmen er borte i dramatisering og forenkling. Originalflmen har jo blitt delt opp som serie, så kanskje den funker på kids av i dag også?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat