Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-24, 14:48   #5
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.801
Blogginnlegg: 247
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til å sy inn bunad før 17. mai?

Vi bor i Oslo og det er en Romeriksbunad.

Og jeg har ikke tenkt å levere den inn til "hvem som helst". Virkelig ikke. Jeg antar at det er snakk om omsøm, siden den rett og slett er sydd alt for stor til henne, og ikke sitter pent i det hele tatt.

Jeg tror farmor tenkte hun var som de eldre kusinene, som vokste en del i byste og bredde etter konfirmasjonen. Men snuppa mi ligner veldig på den ene tanten sin (som også er datter av farmor, så dette burde hun har skjønt), som var ferdig utvokst som 15-åring. Og som smetter inn i kjoler hun brukte i den alderen, uten at de er for små.

Jeg skal få mannen min til å snakke med farmor, så får vi se om det lar seg fikse.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat