Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-24, 10:35   #483
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Det nok de "ekstreme" værene vi husker ja. altså, om været var sånn på det jevne, så gjør det ikke inntrykk. Når det regner katter og hunder når man ikledd bunad forsøke å bakse unger og instrumenter inn og ut av bilen helst uten å tråkke i for store sølepytter av størrelse innsjø, for de bunadsskoa er ikke skapt for slikt.... da husker man det letter enn de 15 årene på rad en har gått i det toget med litt sånn vekslende vær fra år til år, men på det jevne.... maivær.

JEg vet at jeg de fleste år har cape når jeg går hjemmefra og at jeg ikke trenge den utpå dagen, at jeg de fleste år har ulltrøye under bunadsskjorta, men at jeg noen år klarer meg uten, a jeg år med mye regn dropper skautet fordi regn på et stivt linskaut og ei silkesløyfe fort ser ut som en drukna katt... (og håret mitt derimot stort sett ser bedre ut vått) men jeg husker ikke eksakt hvilke år så lenge det ikke er en knagg å henge det på av spesielle hendelser eller ekstremt vær.