Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-24, 10:04   #480
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men jeg husker jo ikke en eneste 17. mai mellom 1990 og 2019, tror jeg, sånn som en enkelthendelse.

Det er jo mange som går i ett ja, men så er det enkeltår som står ut. 2020 og 21 pga det var som det var, men jeg klarer også å huske år som første pret eldste gikk på skolen, første toget vi gikk i med ham, og minstemor i vogn, bagvogn, så det var det året hun var født, (den gang minste, nå mellomste) og sånne ting.

Men de er mange som jeg ikke husker spesifikt ja.

Men jeg tar alltid bilde av ungene mine pyntet opp utenfor huset 17. mai, så jeg kan se tilbake på de bildene, og det tilsier egentlig bra vær (om enn kaldt) mange år, for jeg har flest bilder forran hekken hvor de er å stå slik at ingen får sol i øynene, og ikke så mange hvor de står under tak... Men 2020 er de avbildet under tak utenfor mine foreldre sitt hus faktisk, så det var visst lov å besøke dem.