Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-24, 09:35   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg er dypt fascinert over i hvilken detalj dere husker været for mengder av år siden. Går dere tilbake og sjekker, ellerno?

Jeg husker det på grunn av spesielle hendelser knyttet til det bestemte året. Som jentungens første skoletog, for eksempel, der hun var så stolt av bunaden sin at hun nektet å ha på seg yttertøy, og det så ikke så aller verst ut i starten så vi lot henne få viljen sin. Men der himmelen åpnet seg etter en liten stund, og mannen måtte tråkle seg gjennom folkemengdene for å finne igjen det klissvåte, blåfrosne barnet i toget, for å få gitt henne en jakke. At arrangementet i skolegården ble flyttet innendørs i gymsalen, og vi dro hjem midt på dag for å skifte og tørke opp. Også husker jeg 2020-2021 på grunn av den spesielle situasjonen, og i fjor fordi det var så ekstremt (og bare ett år siden). Men de andre årene greier jeg ikke å skille fra hverandre uten å se på bilder.

Men jeg har også et vagt minne om å surre småfull og happy rundt på studentbyen i snøvær natt til 17.mai, en gang i nittenpilogbue. Jeg tror jeg vet hvor jeg bodde da, for jeg ser for meg veien jeg gikk for å komme dit. Det må i tilfelle bety at vi snakker om 1995 ... ?

Sist redigert av My : 22-04-24 kl 09:54.
My er ikke aktiv