Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-24, 16:07   #211
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.294
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Da nærmer det seg konfirmasjon her. Farlig nært oppi BUP-opplegg. Men vi ror det i land!

Har vært og avtalt med hotellet i dag, så det blir koldtbord, med bolognese som varmrett, da det er konfirmanten sin favoritt.
Marsipankake er bestilt, og 2 andre kaker er det broren min som baker.

Vi blir bare 15-16 stykker. Helt passe for frøkena. Ingen seremoni, men det går fint.

Jeg har lagd fotobok fra fødsel og opp til i dag i konfirmasjonsgave, og har funnet "Da jeg var liten" boka, og skal fylle ut der, så får hun det også.

Klær ser vi hva vi får til, mulig det blir finklærne hun allerede har, men hun har tilbud om en tur for å se om hun finner noe annet.

Vi ror det i land. Og er litt ironisk, da hun hadde navnefest ble hun utskrevet fra sykehuset noen dager før, pga lungebetennelse. Og det var vulkanutbrudd på Island, så alle fra eksens side ble tvunget til å kjøre fra Oslo, isteden for å fly.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat