Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-24, 14:12   #13
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.493
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva vil du bli invitert på til lunsj når det er helg?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Altså hvis jeg kan velge fritt hva noen skal lage til meg til en lunsj, hadde jeg ønsket meg mange meze eller tapasretter. Altså småretter og mye forskjellig godt så jeg kan plukke og kose meg lenge. Suppe er godt det, men vi har det så ofte til vanlig at jeg ikke hadde jublet over det. Men om det blir suppe, kan jeg grave frem en oppskrift på en fantastisk suppe med sorte bønner og masse godt på toppen slik at den virkelig blir pimpet til et festmåltid.

Det er den suppen som heter Bold Black bean soup i kokeboken Veg av Jamie Oliver. Finner ikke akkurat den oppskriften på nett (bare noen andre bønnesuppe av han) men kan skrive den opp hvis du vil. Eller sende et bilde. Det er definitivt dem beste suppen jeg har smakt og vi spiser mye suppe.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat