Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-24, 15:30   #6
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dior-genseren til Stordalen på Else ...

Jeg så heller ikke programmt, men så et klipp med Bianca Ingrosso, tror jeg, og det hullet på ermet til Stordalen s litt ut som slank man som siter mye ved et skrivebord med albuene i i kontorpulten, men så så jeg ett på halsen eller noe sånt også, så da skal det nok være slik.

Men helt ærlig så bryr jeg med nada om hvilke klær folk går med på TV. Det kom klage fordi en værmeldet ikke gikk i rosa, som hun vanligvis bruker, liksom!!! Om så Petter Stordalen går i en hullete genser, fordi den er slitt, så er det ok for meg. Jeg har gått med masse hullete jeans i ungdommen fordi det var mote, forresten.

Sist redigert av Karamell : 15-04-24 kl 17:33.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat