Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-24, 13:47   #33
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.090
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strikker du nå? (2)

Da har jeg konstatert at Comma V Neck blir ganske mye større i Double Sunday enn den ble i Jensen garn fra Isager, så jeg strikker den en størrelse mindre. Genseren er litt tilgivende sånn for den starter uten noen forskjeller i størrelse, så jeg rakk å strikke en del før jeg måtte ta beslutningen.

Hvis det hørtes veldig rart ut, så begynner man bak i nakken og strikker seg nedover, og da er den like stor i alle størrelser, men man strikker selvsagt mer nedover i de større størrelsene.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat