Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-24, 20:53   #71
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.827
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjerkol og masteren

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg er faktisk ikke sikker på om jeg skjønner hva hun har gjort?
fra nrk.no

Betyr dette at hun har skrevet noe ala:
"Fru Fansen sier at avisa Nordland mener x og y i artikkel 1 og 2 i avisen Nordland" Og har med masse sitater fra avisen Nordland og rett kildehenvisning der, mens Fru Fransen sine ting ikke har henvisning? :???:

Det betyr at hun for eksempel har gått til en masteroppgave som har skrevet om et tema, sitert kilder osv, og at hun istedet for å gå til primærkildene og skrive sin egen tekst ut derfra så har hun brukt teksten fra masteroppgaven. Jeg ser ganske ofte slike feil i fuskesaker, og det er ofte slik at det kan være et helt avsnitt eller mer der studenten har brukt de samme kildene i samme rekkefølge og teksten er ofte altfor lik den kilden de har brukt. De burde gått til primærkilden og gjort sine egen tekst ut fra det, da hadde det ikke blitt fusk.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat